Flyderndkk Bebis_annesi51 ilk doğduğunda bebeği sıcak tutmak lazım. Müslim biraz ince gelebilir. Daha kalın battaniyen varsa onu koy. Alttan çıtçıtlı badi daha iyi. O eski zamanlardan kalma zıbınlar hiçbir işe yaramıyor.
Bebis_annesi51 Flyderndkk tamam canım sağolasın ben müslin demedim zaten başka bir arkadaş sormuş onu
Mommyy0708 Bebis_annesi51 olsun belki giydirirler ya da sonra sen evde giydirirsin göbek bağı düşene kadar ☺️
Bebis_annesi51 Mommyy0708 öyle yapcam artık 😊 zaten aldığım yerdeki bayan bunu giydiriyorlar ilk zamanlar göbek bağı düşene kadar dedi bende bilmeyince aldım hemde 2 tane aldım
fatmaa37demi5 Bebis_annesi51 ben iç zıbın koydum bir tane. Sonra alt üst takim. Şapka, eldiven ve çorap. Bir de bi tane battaniye
Bebis_annesi51 fatmaa37demi5 anladım canım iç zıbın dediğin ne benim bahsettiğim şey mi çıtçıtsız uzun kollu olan