_anne_kuzusuu00 Melahatakca 39+4de benim oğlum ama onunda gelmeye hiç niyeti yok ne agrım ne sancım hiç birsey yok suni yads sezeryan olcak diye korkuyorum
Melahatakca _anne_kuzusuu00 bende öyleyim bı yandan da aceba suyum geldi de haberim mi yok diyorum aceba sancım varda ben mi hafife alıyorum diyorum doktor kontrolüne gidiyorum yok doktor kontrolünde bile yok
_anne_kuzusuu00 Melahatakca valla ben hiç nst baglanmadım sancı gözüküyor mu bilmiyorum cati kontrolu yaptı onda açılma yok dedi baş doğum pozisyonu almış sadece o kadar
Melahatakca _anne_kuzusuu00 kontrollerinizi duzenli olarak her hafta gidiyor musunuz nst ile bakmaları gerekiyor aslında bebeğim nabzının dinlenmesi çok önemli
momofthreechild Melahatakca bende 39 hafta oldum hala birşey yok 🥹😀 üstelik ben daha hiç çatı muayeneside olmadım neden acaba
Melahatakca momofthreechild çatı muayenesi banada yapmadılar aceba ultrason ile bakınca doktorlar anliyorlar mi normal doğum için uygun olup olmadığını birde devlete mi gidiyorsunuz yoksa özele mi
_anne_kuzusuu00 Melahatakca her hafta gidiyoruz kan dolaşımına bakıyor birsey yok diyor suyuda iyi diyor ama 2 kere sızıntım oldu bilmiyorum nası olcak
momofthreechild Melahatakca bende öyle düşünüyorum acaba anlıyorlar mı diye, özele gidiyorum pazartesi günü kontrolüm var doğurmazsan gel dedi doktorum 😀
_anne_kuzusuu00 Melahatakca Amin insallah çatı kontrolu yaptı normal doğum için uygunmuş beyfendi gelirse insallah kendiliğinden