fatma3004 günümüz aynı bende 2 gün önce gittim catim müsait , nst sancı yok, açılma falan da yoktu kanalda da değildi bende bilmiyorum nasıl basliycak bu doğum koltuklara kadar sildim hareket olsun diye yerleri bezle sildim yok geleceği artık napsam bilmiyorum 😁