momandbabyy1 rica ederim canım 😌 inşallah hayırlı ve güzel sonuçlar alırsın bol bol dua et Rabbime emanet kuzularımız😌 valla canım imkanın varsa kesinlikle Ankara’ya gel Detaylını Ali bey’e yaptır eminim çok memnun kalırsın , böyle durumlarda tek doktorla kalmamak lazım bence , sen yine de keşke sıvı aldırmakta acele etmesen, başka doktorlara da bir muayene olsan detaylıyı beklesen mesela, yine aynı şeyler söylenirse o zaman yaptırırdın amniyosentezi