Nuray08 Bana doktorum Kızılay Erzincan olaninindan gunde 2 tuketebilirsin dedi ben çok severim oyuzden içiyorm
KumsAlyaa Bebisss12 Çok zor içiyorum alışkın olmadığım için ama akşamları 1 tane zorlaya zorlaya içiyorum kızılay Erzincan
Papiiii Bebisss12 ben mide bulantim oluyo ama kusma yok,birce mide yanmam asiri oldugunicin sarıkız kullamiyorum 2 gune bir sisesini iciyorum fazla degil
berceste5155 Bebisss12 afyonkarahisar da sodyum oranı fazla ödem yapabilir erzincan içmenizi öneririm magnezyum oranı fazla
Derinderin946 Bebisss12 her gün 1 tane içiyorum doktorumda her gün içmemi söylemişti Beypazarı yada Kızılay Erzincan tavsiye ederim 🌸