Bebisss12 Merhaba kızlar gebelikte maden suyu tüketimi abartılmadığı sürece öneriliyor. Sizler içiyor musunuz, içiyorsanız hangi markayı tercih ediyorsunuz ☺️
Tiiffany Bebisss12 cok faydalıymıs bebegin gelişimi için günde en az 1 tane için deniyor. Ama ben içemiyorum 🤮
Bebisss12 Tiiffany evet faydalıymış gerçekten içerisine bir kaç damla limon sıkıp deneyebilirsiniz içimi kolaylaşabilir🙏🏻
Tiiffany Bebisss12 onuda denedim ama çok kötü tadı. Ancak meyvalı içebilirim onun faydası var mı bilmiyorum ama
berceste5155 Bebisss12 afyonkarahisar da sodyum oranı fazla ödem yapabilir erzincan içmenizi öneririm magnezyum oranı fazla
Lsvda Bende hamileliğimin başından beri sürekli içiyorum mide reflüme ve bacak kramplarima da çok iyi geliyor. Beypazarı içiyorum.
Bebisss12 Tiiffany meyveliler genellikle ani şeker yüklemesi yaptığı için pek önerilmiyor bi de içeriği sade olana göre daha farklıdır tabi tatlandırıcı vs. Açısından
mimar_anne Kızılay Erzincan kesinlikle en fazla magnezyum onda var o yoksa Beypazarı onun dışında içsen de boş diğerleri canım
Sinemozy Bebisss12 ben her gün tüketmeye çalışıyorum başlarda hiç içemiyodum içine bir dilim limon katıp da içiyodum artık alıştım buradaki çoğu arkadaşların önerisiyle Kızılay Erzincan olanı içiyorum
silahatun Kızılay Afyonkarahisar ın tuz oranı yüksek olduğu için önermiyorlar, Erzincan olanı magnezyum açısından faydalı, onun dışında marka olarak mümkünse Beypazarı tek geçiliyor