Ahsenmom Alparslanin_annesii Tabiki her eczanede vardır bence. Hemen bulunur. Belki hastaneniz de temin edebilir
Rabia-5 Rabbım sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım bende 39+4 üm ağrım çok var ama hala gelen giden yok bende hareketleri azaldı içime bir korku saldı pazartesiyi bekliyorum benimde 2 ci doğumum dualarda buluşalım inşallah 😔♥️
teacherozlem Alparslanin_annesii önemli olan bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız buna odaklanın bence
GGkaya3435 Alparslanin_annesii Rabbim hayırlısını versin sağlımla kucağına al da gerisi jiiiç önemli değil.Benim doğumum 41.haftada suni sancıyla normal oldu psikolojim alt üst oldu zor geçti.Doğumdan somra 3 tanr dikişim olmasına rağmen 15 günde zor iyileştim yürüyemedim bile.Arkadaşım sezaryen oldu ertesi gün kalktı hastaneye gitti. Yani her şeyde bir hayır vardır.Normal doğum jer zaman mükemmel olmuyor.Sezaryen de her zaman zor olmuyor.
benkosarim Alparslanin_annesii ilk doğduğu gün zaten midesi kiraz kadar annesi ona göre sütünüzü geliyor günler geçtikçe öyle kötü düşünmeyin ben ilk gün mama da verdim çünkü bebeklerde olduktan sonra kilo kaybediyor çok normal bir durum
Baymehal Alparslanin_annesii ben bilmediğimden soruyorum suni sancı vermiyorlar mı sancı yok diye öyle duymuştum teyzeminde sancısı yoktu yeterli değildi suni sancı vermişler di birde bende ilk kızıma doğum yaptığımda sancı fazla hissetmedim herkese söylediğimde diyorlar Allah yardım etti elbette öyle de bilmiyorum çok fazla hatırlamıyorum sancıları 😅
Alparslanin_annesii Baymehal kanala giremiyo Bebek kordon dolanmış 3 tur boynuna. Kordon dolanması normal doğuma engell değil dedi doktorum kanala girmiş olsaydı
Baymehal Alparslanin_annesii he kanala girmemiş anlafım canım sağol inşaallah hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın bebeği 🤲🏻❤️
Alparslann Alparslanin_annesii canım valla sezeryan diye üzülme bak ne güzel evladına kavuşacaksın bundan daha güzel ne olabilir ki🥰💞 benim annem normal doğum yapmış mahvoldum dedi eşimin ailesinde akrabaları sezeryan girdi ya insan hiç mi acı hissetmez 1 günde baktım yürüyor hiç doğum yapmamış sanki korkma dua et sağlıkla gelsin evladın bende hep normalciydim doktorum diyor normal olmaz kafası büyük Alparslan beyin 💞 sağlıkla gelsinler temennim bu