Daha önce hikayemi paylaşmıştım bilenler bilir. Pazar günü az sancıyla hastaneye gittim 5 cm açıklık ve çok az sancı çıktı nst de ama doğum için yeterli değil çünkü bebek kanala inmemiş denildi eve geldim ağrım sızım hiç olmadı. Bugün kontrol de doktorum ayrıntılı inceledi 3 defa kordon dolanmış boynuna risk durumu sancım olmadığı sürece yok dedi eve geldim şuan. Yarın sabah yatısim yapılacak sezeryan için. Doktoruma aşırı güveniyorum seviyorum da tamamen normal doğum odaklı birisi çünkü öyle olmasa 40 haftama kadr beklemezdi. Kendimi ağlamaklı hissediyorum ikinci doğumum olacak inşallah ilki normaldi. Her türlü öneriye açığım fikirlerine ihtiyacım var