Esmaakdag SedanurAydnAta bnde de var enfeksiyon fıtıl verdı bılmıyorum zor oldu ama kastım ondan mı enfeksiyondan mı bılemedım
Esmaakdag Nano o zaman yumusamada var demekkı acıklık varsa Hayrlı gelsinler ınsallah valla bende tam bilmiyorum sancımı degılmı karın sertlesmesıde sancıymıs bazısı sancıyı bılemezmıs🙄
Nano Esmaakdag Bende sancı nasıl gelir olur bilmiyorum 🤔 insallah hepimizde sag salim saglikla alırız yavrularimizi kucagimiza
Zulal09 Kızlar benimde yarın muayenem var 35+4 üz çatı muayenesini bu haftalarda yapma ihtimali var mı bi bilginiz var mı uykum kaçtı heyecandan 😔
Nano Zulal09 Genelde 37 den sonra yapiliyor canim ama korkacak uykunu kaciracak hic bise yok goreceksin
Nano Dilara93 Bir alet var daha sonrada parmagıyla ama korkulacak gibi degil cesaretli ol sadece kasma kendini
sevsonsuza cinderella aa bendede cikti ilac verdi banada cocuga gecebilir dedi dogumla insallah gecmez
Zulal09 Nano Ay bugünü atlattım şükür çatı muayenesi yapmadı ne zaman diye de soramadım 🤭 35+4 üz bugün bundan sonra her hafta gel dedi sizi de böyle her hafta çağırdılar mı 🙄
dyg1606 Kizlar alttan ultrasonla bakiliyorya bu cati muayenesi dediginiz onun glgibi mi oluyor ikisinin bakilma sekli hemen hemen aynimi oluyor