Nano ya ben daha çatı muayenesi olmadım ama bir kere mantar için gitmiştim alttan muayene etti böyle şeffaf biraz kalın bir şey soktu içeri ve onu içeride açtı birazcık acıdı ama o kadarda zor değildi (saç maşasına benziyordu ama onun kat be kat kalınıydı onunla mantar var mı diye bakmıştı)Böyle bir şey mi acaba