2Meyve- ilk gittiğimde kıza benziyor demişti ama en son gittiğimde cikinti var tomurcuk kısmı fazla erkekte olabilir dedi ama bazen kiz çocuklarında da cikinti olabiliyor oda şişlikten kaynaklı dedi o yüzden cikinti gibi duruyor genede bekleyelim dedi. Kasım 3 te detaylı randevum var bakakm orda kesinleşir diye umut ediyorum ama cikinti var deyince ne bilim içime bi umut girdi acaba dedim erkekmidir diye . Hep dua ediyorum acaba allahim kabul edecekmi diye sabırsızlanıyorum açıkçası. O kadar çok istiyorum ki her iki meyveyede nasip olmak . Kızımda hamileligim boyunca hep erkek o dedi bilmiyorum acaba malum mu oluyor dedim kızım 7 yaşında oda bi melek . Erkek çocuklarını çok seviyor ben erkek kardeşim olsun istiyorum diyor ben de içimden öyle diyorum ama ona hiç bi sklde belli etmiyorum Allah bize ne nasip ederse diye söylüyorum . Allahim inşallah elimi boş çevirmez.