REYHAN-2 Sehrbnon122 kuzum İnşaAllah hayırlısıyla atlatırsın bu günleri🤲🏻Evlatlarına hayırlısıyla kavuşursun 🤲🏻 Rabbim bu zamanlarda yardımcınız olsun 🤲🏻
Morning-star Sehrbnon122 İnşallah güzelce kilo alıp gelişmiştir ikisi de canım. Tez vakitte kavuşman nasip olsun minnoşlarına🙏🏻🙏🏻
Merveikratanem Sehrbnon122 korkma kuzum tedbir amaçlıda veriyorlar antibiyotik sende biran once sağlıkla hayırla evine getirirsin minik kuzucuklari seni çok iyi anlıyorum görüs gunu gelsede görsem diye arasalar haber verseler diye kilo alımı konusunda korkma alır Allahın izniyle ciğerlerinde sıkıntı olmasinda
Sehrbnon122 Merveikratanem en son gittiğimde sorun yok denildi insallah kilo aldıkça kendi kendine nefes alımları fa düzene girer cidden endişe doluyum hem gidip bian önce onları görmek hemde gitmek istemiyorum korkuyorum ve onları orada bırakıp eve dönmek cok acı veriyor bana :((
Merveikratanem Sehrbnon122 bende senin gibiydim 9 ay once simdi oyle yoruyolar ki rabbim hayirla saglikla evine getirmeyi nasip etsin aklin onlardadir simdi allah yardimcin olsun benimde ikizlerim var 9 aylik olduk bende prematüre dogdum yaptim senin suan geçtiğin yollardan geçtim allahin izniyle sizde atlatacaksinuz 🤲
Yagmursk 34+2’de acil sezeryan oldum bebeğim 14 gün küvezde kaldı şuan yanımda çok şükür küvez’de uyku apnesi geçirdi bu sebeple süreç uzadı rabbim yardımcınız olsun tez zamanda kavuşun inşallah 🙏🏼
Yagmursk Sehrbnon122 bebek erken doğduğu için uyurken bazen nefes almayı unutuyormuş ama şuan yanımda ve 5 gün oldu çok şükür bir sorun yok.
Driia Sehrbnon122 bende doğum yaptım ikizlerim kuvözde ler. Daha hiç dokunmadım ama hergün görmeye gidiyorum ne kadar da tam net yüzlerini görmesem de. Sizinki neden hafta da bir ?
Sehrbnon122 Driia bilmiyorum ki kuzum bende anlamıyorum :(( eğitm arastırma hastanesi salı günü anne tek gidiyor cuma günleri de anne ve baba birlikte yani ama göremiyorsun salı günü bilgi sadece seninkiler nasıllar durumu
Sehrbnon122 Merveikratanem kac aylık dogum yaptın kuzum kac ay küvezde kaldılar biraz anlatsana bana lütfen
Merveikratanem Sehrbnon122 ben 33+2 günlük doğum yaptom bebeğimin biri 1780 gram dogdu biri 2250 gram dogdu hemen yoğun bakima alindi 2250 gram dogan bebegimm ciğeri su toplamıştı
Sehrbnon122 taninmayananne cok şükür canım oğlum 1550 gram olmus kendi kendine nefes alıyor birazdan kızımın yanına da gidecem
Meresss Sehrbnon122 kızın nasıl olmuşş çok sevindim oğluşun için inşallah kızındanda güzel haber verirsin