Evet kızlar ikizlerim bugun 26 gündür küvezde yarın görüş günü yanlarına gidecem cok heyecanlı bi o kadarda korku içerisindeyim geçen hafta gidebildim yanlarına hergün ixin verilmiyor görmemize haftadan haftaya anca.. En son gittiğim de oğlum güzel beslenmesi falan kızım enfeksiyon kapmıştı antibiyotik verilecek denmişti küvezde ki bütün bebekler mi enfeksiyon kapar acaba cok kafama takıyorum topuk kanları temiz çıkmış ikisinin de cok şükür beyinlerinde kalbinde ve ciğerlerine bi sorun yok denildi kızım 1350 oğlum 1450 idi 1 haftada ne kadar olmuşlardır cok merak ediyorum durumlarını :(