Ceyda76 Dilos1717 6+2yız keselerı 5+2de gördük bebeklerı de ama kalp atışına 7+3gıbi gıdecegız cıft yumurta ıkızı
nurrr123 Dilos1717 6+3 bugün kalp atışını gördüm. Duyamadım vajinal ultrasonla dinleyebilirdim ama karından duymak istiyorum o yüzden haftaya tekrar gideceğim. Sadece kuru mide bulantısı var kusma falan yok çok şükür ☺️
sblgnyclk3107 Bizde 6+3 kalp atışı için gelecek hafta çağırdı doktorum. İlk gebeliğim aşılama ile tuttu çok heyecanlıyım