6+2 yim gecen hafta keseyi gördüm cumartesi günü kalp atışı icin çağırdı doktorum. İlk gebeliğimde cok bulantı yaşamıştım ama şimdi daha rahatım yine midem bulamıyor herseyden tiksiniyorum ama enerjim günü kurtarıyor suanlik. Bol kasik agrisi bol halsizlik ve uyku hali aynı zamanda agresiflik. İnsallah afiyetle son zamanlara ulaşırız