Kardelen00 olmaz daha merak etmeyin farklı ağrı oluyor ama bende ishal için hormonlar doğuma hazırlar diye duydum. Benimde iki gündür çok karnım agriyunca düşündüm belime bacağıma vuran agri aşağı da çıkacakmış gibi bir his var mı diye kendimi yokladim. Bunlar daha çok doğum belirtisi. Bir kaşıma bir şey kalmamış hayırla alın inşallah erkende gelirse zaten 37 hafta erken bir hafta değil 🥰