GGkaya3435 bizde aynı durumda yiz biraz geçti mide yanmam genelde ya kusar sam rahatlıyor yada yürüyorum evin için de öyle biraz geçiyor. Soğuk süt iyi geliyor du ama şuan da o bile işe yaramıyor. Bir kaç gündür grip tim balgam da atamıyorum ondan dolayı sanırım bu kadar zorluyor midem 😔😪 bizde 30+4 olduk