hulyaca berosunannesii evet pazı olduk 😍 haftaya cuma randevum var. 34 de gittim 36 da gideceğim bi daha 🥰 sizin ne zaman kontrolünüz?
betuloztas Gurbetto ya alttan muayene yapıp duruyorlar ben çok rahatsız edici bir durum olduğunu düşünüyorum
Busra_sansar Bsrakyc59 Son 11gun ama bence 31 Ekim ’i beklemeyecek kızçem 🥲 24 gibi hazırlıklı olun dedi dok 👸🏻🤷🏻♀️
Gyuli_ckimi Busra_sansar banada 1 Kasım a tarih verdi doktor ama 24 ünde tekrar kontrolüm var bende meraktayım ne olacak. Kasılmalarım çok
Neslihan5241 berosunannesii bizde 37+2 gunluguz uygulamaya göre doğuran varmı acaba benim uygulamaya göre 19 günüm kaldı