misslavinia1 geçmiş olsun benimde 34 . Haftada başıma geldi yatış oldu iki gün suan 36+5 oldum benimde sancılarım hala var düzenli ve sık evde dinlenerek gecirmeye calısıyorum iki hafta geçirdim böyle umarım iki hafta daha dayanabilirim suyunuz gelmedikce kanama açıklık olmadıkca korkmayın bebeğinde tabi genel durumu iyiyse umarım zamanında sağlıkla doğar🤲☺️