arenim1907 Nazli-61 İştah durumun nasıl peki benim değişmedi hamile değilmişim gibi ama bebeğim sağlıklı az yediğim için korkuyorum açıkçası 🥹
Anneolmak93 arenim1907 karnım yok gibi iştahım açılmadı daha üzülüyorum bebegim zayıf dogar diye aama inşallah ilerleyen aylarda düzelir
Nazli-61 arenim1907 benim iştahım baya açık ya çok acıkıyorum özellikle sabahları çok aç uyanıyorum,senin iştahsızlığın bulantılardan ötürü mü
hdilara Tansu15 arenim1907 Bende siz gibi çok az yiyorum. Hiç iştahım yok. Doktora gittiğiniz de boy ve kilosu ile ilgili Bilgi aldınız mı? Bende biraz ufak olduğu hissine kapıldım da.
arenim1907 Nazli-61 Bulantılar geçti gibi ama yemeklerden sonra şişkinlik hazımsızlık oluyor bazen tiksinme
Tansu15 arenim1907 iştahsızlık halsizlik ve acaba bebeğim iyimi düşünceleri arasında gidip geliyorum 15+4. Cinsiyet tahmini söyledi doktor fakat haftaya kesin görünür inşallah
Alininanasi arenim1907 ben de 15+4 um. Bulantim biraz hafifledi ama tam geçti sayılmaz. İkili testte yuzde 80 erkek dedi doktor. 29 ekimde randevum var inşallah netleşir alisverise baslamak istiyorum 😂 karnim da çıktı baya.
Alininanasi arenim1907 aynen bende oyleyim bakiyorum bakiyorum biraz daha zaman geçsin diyorum. Sağlıkla hayirla kolaylikla alalim kucagimiza yavrularımızı.🌷