Anneolmak93 arenim1907 bende 15 e yeni girdim bulantım agız acılıgım var buhafta cinsiyete gidecem canım biraz hissetmeye başladım bebegi ikinci gebeliğim diye
Btlklnc arenim1907 14+5 🤰🏼 çok sükür bugünlere geldık .. fakat aglama krızlerı , alınganlıklar, herkesten sogudugumu düşünüyorum herkesin söyledıgı yaptıgı batıyor sanki😔 diger gibi karnımda sadece bir acı üşütmüşüm gibi baska da bırsey yok cok sukur
Sevvl arenim1907 bizde ultrasona göre 15+6 yüz uygumada bor hafta geri bugün inanılmaz geriliyor karnım ve çok büyüdü tek merak ettiğim biz kaç aylık hamileyiz bazı yerlerde 3.5 ama normalde 4 ayın haftası😂😂
Nazli-61 arenim1907 benn 15+1 sanki dün hamile olduğumu öğrenmişim gibi aşırı halsiz uykusuzum bulantılar falan evde bir iş yapamıyorum cinsiyeti öğrenemedik henüz önümüzdeki haftalar artık
arenim1907 Anneolmak93 Evet ikinci gebelik daha erken hissedilirmiş 🥰 ben 15+3 üm ama henüz bir his yok ilk gebeliğim
Nazli-61 Btlklnc of banada aynı oluyor ya biri bişey dese hemen patlıyorum çok sinirleniyorum anında tersliyorum çok fena halde 😬
Busra_2 Bende 14+1 eskiden kendimi daha çok hamile gibi hissediyordum artık kokuya karşı bulantı filan bitti şuan cinsiyet merakı başladı mı
Aysenur426868 Ben,🥰kendimi halsiz hissediyorum zoraki iş yapıyorum bulantım yok şükür bazı kokularda tiksinme oluyor sadece ama çok yorgun bitkin halsiz uykusuzum.
arenim1907 Aysenur426868 Benimde bulantım geçti ama bazen kokulara karşı aniden başlıyor tekrar halsizlik çok normal 🐣
arenim1907 Nazli-61 En kısa sürede geçer inşallah bulantın halsizlik gayet normal bende birşey yapmak istemiyorum modum hep düşük , 15+3 üm ben yurtdışında yaşıyorum bugün öğrendim cinsiyeti 🙈darısı size hayırlısıyla
Aysenur426868 2.gebeligim harekette hissetmiyorum henüz zaten erken sanırsam minnaklarimiiz küçük daha ama çok gerginim yardım istiyorum sürekli esimdende 🤣tek isteğim anlayiş iş konusunda cidden ev işleri yoruyor artık beni kafam götürmüyor bıraksalar 24 saat yatasim var
arenim1907 Peki iştah durumunuz nasıl benim çok yok bebeğim sağlıklı ama biraz endişeleniyorum bu konuda
arenim1907 Nazli-61 İştah durumun nasıl peki benim değişmedi hamile değilmişim gibi ama bebeğim sağlıklı az yediğim için korkuyorum açıkçası 🥹