Papatyaaa01 Zeynep_alya bende en son edet olduğum adet tarihinden 4 gün önce denedim erken gebelik testiyidi negatif çıktı bndede cnm darısı bana olsn inşllh😘
Zeynep_alya Papatyaaa01 amiin inşallah canım rabbim gönlünüze göre versin inşallah en kısa zamanda çift çizgiyi görürsünüz 😊
eylul1809 Endiseliannecik ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve ondan öncesinde de bel ağrısı yaşamıştım, bu ay tekrar hamile kaldım fakat yine bel ağrım olumca tedirgin oldum. Şuan 4+5 iz
sedamom00 Endiseliannecik normal canım benim yumurtalıklarım çok ağrıyordu çok kramp giriyordu popumun üzerine oturamıyordum 2 3 devam etti gitti sonra hafifledi
Laviroseee Endiseliannecik bol bol dinlen lekelenmen normal yerleşmedir o ama sen yine de dikkatli ol 🌸 geçecek bu haftalar insAllah