Laviroseee Endiseliannecik çok normal ben hamile olduğumu bilmeden ilaç bile içecektim o ağrıyla adet olacağım diye tıpa tıp aynıydı hatta daha ağrılı
Karadasesra Endiseliannecik bende 2 ay kadar falan sürdü hem göğüs hassasiyeti hatta aşırı aşırı fazlaydı hemde regl olucam hissi şiddetli karın ağrısı
Endiseliannecik Laviroseee cok tesekkur ederim ozellikle aksamlari basliyor sancim,evel gun doktora gittim lekem vardi cok hafif progesteron verdi iki gundur iciyorum leke gecti ama bu agrilar endiselendiriyor beni
Laviroseee Endiseliannecik bol bol dinlen lekelenmen normal yerleşmedir o ama sen yine de dikkatli ol 🌸 geçecek bu haftalar insAllah
1garipanne Uygulamaya göre benimde 4 haftalık, sizde olan belirtiler bende de var acaba adet mi olacagım vs diye düşünüyorum. Beta hcg kac çıktı sizde
Endiseliannecik 1garipanne hayirli olsun oncelikle,beta hcg c.tesi 40 cikti,iki gun sonra 126,ertesi gun yine yaptik 206 cikti suan yapmadim daha haftaya 28 inde usg bakicam gel dedi korkuyorum bos gebelik falan cikicak diye,bir onceki gebeligim cunku bos gebelikti
Endiseliannecik Strawberry2022 girdim evet usg de sadece rahim kalinlasmasi olmus bu olumlu birsey hersey yolunda dedi doktor
Endiseliannecik Zeynep_alya insallah 😊🤲insan korkuyor kimyasal yada bos gebelik olcak diye bir an once umarim duyarim o sesi
Endiseliannecik Zeynep_alya bende adetten iki gun once yaptim silik cikti 4 tane test yaptim ayni gunde hepsi silikti,ertesi gun yeniden yaptim biraz daha belirgindi,sonraki gun hemen kan vermeye gittim,suan adetim 3 gun gecikti
Papatyaaa01 Zeynep_alya bende en son edet olduğum adet tarihinden 4 gün önce denedim erken gebelik testiyidi negatif çıktı bndede cnm darısı bana olsn inşllh😘
eylul1809 Endiseliannecik ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve ondan öncesinde de bel ağrısı yaşamıştım, bu ay tekrar hamile kaldım fakat yine bel ağrım olumca tedirgin oldum. Şuan 4+5 iz