Dmttthemum Arkadaşlar öğretmenim öğrenciyim ders 13.30 da başlıyor 19.20 de bitiyor haftanın 4 günü okuldayım ve 21 haftalık hamileyim okulda teneffüslerde bir şey yiyecek zaman olmuyor kuruyemiş ve muz götürüyorum genelde ama yetmiyor sürekli açım ve başım dönüyor yemek götürsem hem yiyecek zaman hem de yer yok bebeğim zarar görecek diye korkuyorum tehlikeliymiş bu kadar aç kalmak çalışan anneler siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda atıştırmadık olarak ne götürebilirim okula
Vera09 Dmttthemum mutlaka yemelisin aç kalma. Aç kalmak kansızlık yapıyor bebek için de önemlidir mutlaka. O haftalarda açlıktan düşüp bayılıyordum çok dikkat et. Kilon da fazla değil bence ben 20haftada on kilo falan almştm😂 Sen kendine sandviç falan yapıp git bence ya da bi kavanoza çorba koy ekmekle ye vs
Flyy Dmttthemum canım ben de öğretmenim evde süt ile yulaf hazırlıyorum içine muz,ceviz,fındık, kuru kayısı,kuru üzüm, kuru incir doğruyorum o kadar tok tutuyor ki teneffüste acıkınca yiyorum hem sağlıklı hem de cok cok doyurucu.
Dmttthemum Vera09 ben de iyi sanmıştım ama doktor öyle demedi 😢 sandviç yemesi daha kolay öğretmenler odasında artık öyle yapacağım
sunmomy 4.5 kilo ne 21 haftada hicbirsey değil. kilo alımınız gayet normal. Saklama kabına protein agırlıklı tavuklu salata pilav vs biseyler koyup aksamdan hazırlayıp götürün ne olacak. Beş dk yiyin tenefüste hızlıca
Dmttthemum sunmomy tuhaf olur diye götürmüyordum kimse bir şey yemiyor okulda ama artık bu açlık işi canımı sıkmaya başladı ben götürüp yiyeyim en iyisi
iremsularsu Dmttthemum hamilelik apayrı kesinlikle yemelisin aparetif besleyici tarifler yap ve ye inşallah kucağına al güzelce sağlıklj şekilde
Hamaratpanda Dmttthemum siz hamilesiniz boşverin diğerlerini. Siz kendinizce pratik arıştırabileceğiniz yemekler hazırlatıp götürün. Yine ceviz, badem, fındık, muz gibi şeylerde alın yanınıza ara öğün gibi atıştırırsınız.
Dmttthemum Flyy çok güzel fikir ben de yapayım bundan sonra her gün yulaf yemenin bir zararı olmaz heralde değil mi
Itsmymom Dmttthemum Bende bir ay öncesine kadar çalışıyordum ve tıpkı sizin gibi sürekli açtım üstelik mide bulantım 25 haftaya kadar devam etti yesemde geri çıkarıyordum ve bebeğimin kilosu azdı şuan 34teyim ve izin aldım evdeyim dinleniyorum rahatladım düzenli besleniyorum bebeğimin kilosu normale döndü. Simit yada poğaça aniden kan şekerini yükseltip aniden düşürüyormuş bemimde doktorum hamur işlerini kesinlikle önermiyor ama zor durumda olduğum zamanlarda yiyordum o haftalarda
Dmttthemum Itsmymom benim mide bulantım yok feci halde iştahım var kendimi bebeğime karşı suçlu hissediyorum artık daha dikkatli besleneceğim inşallah
Itsmymom Sabah kahvaltını mutlaka yap ve yumurtayla beslen uzun süre tok tutuyor yanında ceviz ve muz götür hem bebek kilo alıyor hemde tok tutuyor kuru üzümde kan şekerini düzenlediği için daha dinç oluyorsun