MelisY HAR asel ve lina isimleri o kadar cok varki herkes bu isimleri koyuyor alev bence en azindan nadir duyulan isimlerden
Baymehal HAR canım hadiseler var eşin eğer ki çovuğunu düşünüyorsa koymaz eşin çok inatçı belli ne abla sevgisiymiş mekanı cennet olsun da kocan da abartıyor
Cgdm34 HAR Yanı ısım eşle bırlıkte koyulur ortak bır fıkırde buluşulur . Allah rahmet eylesin gerckten uzucu bır durum ama oölmüş insanların ısımlerını ısrarla koyma cabasını anlamıyorım sen de kabul edersın tamam dersın amenna ama zorla koymak nedır yani ben hala anlamadım .
Merve201119 HAR ben ölmüş birinin ismini koymadım kesinlikle çocuğuma sonuçta onun ismini koyunca ablasını yaşatmış olmuyor.Asel ismi tek başına çok güzel bir isim
Kaahvelii HAR ölmüş ablasının ismini koymak istemesini anlarimda ismi Alev Zaten dinimizde bu isimler koyulmamali uygun değil diye geçiyor
yesillimonn HAR Alev kulağa hiç hoş gelmiyor hatta bir isim gibi de degil isim konusu çok önemli çok iyi düşünün
MSultann HAR Çocuklarınıza isim verirken dikkat edin o ismin sahibinin iyi bir hayatı mı olmuş diye bakın vs vs diye söylentiler var. Vefat etmiş birininin adı neden bebeginde yaşaşın ki. Hep olumsuz şeyler düşündürsün minicik bebek. Birde genç kız oldugunda alev adıyla çok dalga geçilir diye düşünüyorum ben.
TinyBabys HAR alev bence güzel bir isim değil. Dahası ben isimlerin kaderi olduğunu düşünüyorum. Ben olsam koyamazdım. Asel de o kadar çok var ki. İnşallah içinize sinen bi isim bulursunuz.
nilsmomy HAR Alev isminin anlamı bile negatif, birde hastalıktan ölmüş bir bebeğin ismi. Zaten 2.5 yaşında ki ablasını ne tanıdı da ismini koymakta böyle ısrarcı eşiniz. Nerden bakarsan bak olmuyor yani bence ne yapın edin vazgeçirin
TeoMom HAR Asel daha güzel tabi alev bence de koymayın yani ilerleyen hayatından biraz zorbalığa maruz kalabılır ismi yüzünden