Hanımlar eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz bir kızımız olucak bir tane var adı Asya. Şimdi olacak için eşim rahmetli ablasının ismini vermek istiyor adı Alev. 2,5 yaşında hastalıktan vefat etmiş. Bende alev ismine bir türlü alışamadım. Lina dedim asel dedim o zaman Asel Alev olsun diyor. Asel elev de söylemesi zor ağızdan asena gibi çıkıyor. İsme özel kıyafet yaptırıcam bir türlü karar verilemedi. İki isim de ben hoşlanmıyorum. O zaman alev olsun diyor ne yapcam bilemedim. Siz olsaydınız koyar mıydınız peki. Doğumda az bir zaman kaldı.