Mustafamirza valla kürtaj olmadım mecburi ilaçlı düşük yaptık bebek canlanmamıştı parçalar tamamen düşmüyor diye birşey yok gayette düşüyor ama çok uzun sürüyor benim hemen hemen 2 ay sürdü kürtaj olmamak kendi seçimimdi zaten kanama devam ettiği müddetçe parça düşüyormuş 2 ay kadar kanamam olmuştu ama kürtaj olmanı sırf çok uzun sürdüğünden ve sürekli kanama olduğundan düşün derim ben seçmemiştim ama seçebilirmişim o yolu dedim süreci yaşayınca