Mustafamirza Öncelikle çok geçmiş olsun.Dusuk bittiyse ve parça kaldıysa o parça oradan asla düşmüyor üzerine kanamanız agriniz oluyor fazlasıyla ve bir sonraki gebelik için sıkıntı oluşturuyor.Kurtaji mutlaka olmalısınız,bundan korkmayın eskisi gibi zarar veren bi işlem değil kürtaj vakumlama yöntemiyle yapılıyor ve rahminiz hiç bi şekilde zarar görmüyor.Ama operasyonu geçirdiğiniz hastane doktor bu konuda çok önemli,özelde olursanız uyutularak yapılır ve hiç bir şey hissetmezsiniz merak etmeyin.Ve rahminiz temizlediği için kısa sürede kendini toparlar ve yeni gebelik için hazır hale gelir.8 haftalikken kürtaj oldum 6.haftada kalbi durmuştu hemen kürtaj oldum 2 3 gün kanama oldu sonra tamamen kesildi,tam 28.gun adet gördüm,operasyondan sonra 15 gün ilişki yasağı vsrdi sonra korunmadan devam etmemizi söyledi doktorum 2. Adetimi olduktan sonra yeniden hamile kaldım ovulasyin testi kullandım bu arada süreç dha da kısaldı,şuanda 17.haftamdayim sağlıkla ilerliyor şükür.Darisi başınıza 🌸🌸