İlk ve ikinci gebelikte çok farkediyor ya.
İlk kızımda hiç hissetmiyordum nerdeyse korku dolu anlar yaşıyordum sürekli hastahaneye gidiyordum bebeği hissetmiyorum hareket etmiyor diye.
İkincisinde ise bu bebe hiç uyumuyor mu diyorum eli dursa ayağı durmuyor ayağı dursa kafası yani o kadar hareketli ki gün içinde benim hareketlerini de kısıtlıyor hatta 😆🤭 ama tabi korkulacak bişey değil hatta iyiye işaret çok şükür 🌸