Saheser Bebeğim hiç yerinde durmuyor sürekli hareket halinde aşağılara vurduğunda aklımı alıyor ağrımda olmaya başladı o hareket ettikçe belim kasıklarım adet sancısı gibi ağrıyor 34. Haftadayız bizim gibi olan var mı normal mi bu durum
Karadasesra Saheser valla benim oğlum çok uyuşuk 😀 32. Haftadayım gününün çoğunu hep uyuyarak geçiriyo tekme yumruk falanda yok sadece içeride yer değiştirirken hareketlerini hissediyorum
cerenbahar_ Saheser bence hic stres etme kendimi Bende 34 haftalik hamileyken hic durmuyordu doktora gittigimizde dogum kanalina girmis dedi
Esezgin Dün gece tam 4 saat aynı sorunu yaşadım ben de çok korktum. Bugün kontrole gittim anlattım durumu devlet hastanesinde normal normal dediler yolladılar. Sıcak suyla duş aldım sonra ancak uyuyabildim. 36+4
Rabiakaptan Benim ki de çok hareketli,hareketli olmasi sağlıklı oldugunu gösteriyor demisti doktor ben 31. Haftadayim hatta doktoruma hocam benim ki çok hareketli yaramaz olacak heralde kızım dedim de yaramaz dersen yaramaz olur uslu de dedi 😅
hopelessMom bende 34. haftadaym benim kizda sabah aksam gecenin 3unde 5inde hep hareket ediyo. ve benimde canımı yakiyo bazen ah diyorum esim diyo noldu. doğunca da böyle olursa yandim
Saheser hopelessMom tek değilim demek ki ya benimki de öyle şuan biraz duruldu rahatladım 4 5 saattir karnım her şekle girdi
svydaikalb Saheser Aynısı oluyor 21. haftaya girdim sırt üstü yattığımda sürekli hareket ettigini hissediyorum ya sağa ya sola yatıyorum hiç durmuyor ilerde nolcak acaba 👶
Saheser cerenbahar_ doğum kanalına girince doğum kısa sürede mi gerçekleşiyor benimki de doğum pozisyonunda ama kanala girdimi bilmiyorum
Saheser egemomss bu haftalarda normal heralde o zaman ya rahatladım çok fazla hareket edince yeri mi rahatsız diye düşünüyorum genleşiyor gibi sürekli karnımda poposu bi yerde ayakları bi yerde hem ayakları hem popoyu ittiriyor sanırım
Saheser Kademelif şuan yine başladı benim ki babası az öpse sevse bişeyler oluyo yapma delirtceksin yine diyorum sevip sevip yatıp uyuyo sonra ceremesini ben çekiyorum 😅
Saheser Kademelif evet işte benim de korkum tam olarak bu bazen öyle bi vuruyor ki suyum mu geldi acaba noldu diyorum gelen giden yok allahtan korkuyor insan