Dinledigim bircok doktor bu islemin cok da gerekli olmadigini soyluyor yani dogum başlamadan bebek pozisyon almadan surecin nasil ilerleyecegi hakkinda onceden birsey soyleyemeyiz catiyla ilgili bir sorun varsa bile bu dogum basladiktan sonra saptanir ona gore onlem alinir diyorlar yani bebek dogru bir pozisyonla dar denen catilardan kolayca cikabiliyormus zaten bircok doktor uygun bulmadigi icin bu muayeneyi oncesinde yapmiyor