senanurkesmen Şuan 35+2 yim bebeğim makat pozisyon.37. haftaya kadar dönmesini bekliyicez ama çatı muayenesi tam ne zaman yapılıyor?Sadece normal doğum yapacaklara mı yapılıyor? Yani benim daha belli değil günü gelirse bana da yapar mı?
Vera09 senanurkesmen dönene kadar yapılmaz bence. Benmki dönmedi makat geliş kaldı çatı hiç yapılmadı
Birduameselesi senanurkesmen bende şeyi meral ediyorum ya çatı muayenesini elle mi ultrason lâ mı yapıyolar acep🤷♀️ ilk doğumda ona fırsat vermeden acil sezeryanla doğum yapmıştım şimdi merak ediyorum 🤣😅
senanurkesmen Vera09 yani umarım benim doktorum da yapmaz hem sezeryan olup hem de çatı muayenesi yaptırmak istemiyorum
Totoro umayana korkulacsk bir şey yok, yabancı biri müdahale ettiği için grriliyoruz çok kısa süreli bir muayne ve tabi ki yabancı bir şey içeri giriyor acı hissedersiniz ama az
MelisY senanurkesmen normal dogum bekliyorum ama hala karnim yukarida egerki normal olmazsa haftaya cuma sezeryan olucak
Prensinbenim senanurkesmen öyle görünüyor çatı muanemde çatı kemiğim normal doğum yatkın dedi doktor eğer bir sürpriz olmasa normal doğum olur inşallah
Babylove91 Bende 30 hadtadayim 35 de yapariz dedi ama erken mi bilemedim bide nasil geciyo Merak icindeyim
MelisY Babylove91 kendini kasinca acio biraz ama tabi dayanilmicak gibi degil beni catala yatirmadi muayene yerinde yapti ister istemez insan kasio kendini
senanurkesmen Birduameselesi ay elle yapıyorlarmış ya o yüzden hani daha belli değil benimki bebeğin dönmesine bağlı bu aralar bana da yapılması lazım da sezeryan da olabilir boşuna çatı muayenesi olmak istemiyorum
MelisY Birduameselesi eline eldiven gecirip jel suruyor 2 parmaginla kontrol ediyor ben cok kastim kendimi biraz canim acidi sonrasinda agri olmustu sezeryan dusunenlere yapmiyorlar
Birduameselesi senanurkesmen ayyyy😣😣😣 psikolojik olarak bile geriyo insanı da hayırlısı olsun inşallah ya
Shylaa senanurkesmen benim doktorum 38. Hafta da gel çatı muayenesi yapacağım dedi 35 haftalığım şuan bugün gittim bebek dönmüş kanala dedi
Sinemkocak MelisY çatı muaynesini ultrasonla baktıkları sedyede mi yapiyolar yoksa catalda mı bende cok merak ediyorum bu hafta yapilcak 🙈
Birduameselesi MelisY açıklık varmı diye bakmışlardı ilk doğumumda sancı olunca demek ki çatı muayenesi miymiş🤣
Prensinbenim Sinemkocak catalda bakılıyor cnim ultrsyonla bakıldığı yerde bakılmaz çünkü ayaklarını açman gerekecek
MelisY Sinemkocak beni catalda bakmadi sedyede bakti zaten ustunuze ortu veriyor esyalari dize kadar cikarmani soyledi oyle yapti