Eylem1- ikikizannesi__ ah sonra da kafamız çorba oluyor ya 😅 inanın kimi dinleyeceğimizi bilmiyoruz 🙁 hamilelikte biraz daha hassas olduğumuz için çok sorguluyoruz ..ay ne bileyim kaldım öyle şimdi ikisine de cesaret edemiyorum artık kullanmaya 🥺
ikikizannesi__ Eylem1- degerniz kaç iğne en iyisi aslında bana 2 kutu verdi doktorum 3 güne bir vurun hizli toparlarsin dedi ama oda çarpinti yapiyor mesela😂
Eylem1- ikikizannesi__ (176 mg/ ML) 🙁 ben de iğne istiyorum doktoruma söyleyeceğim ya en etkili çözüm gibime geliyor 🤷♀️ Uygun görürse tabii ..
Eylem1- Merve201119 evet genelde önerdikleri buymuş umarım düzelmiştir değerleriniz de . 🌺 teşekkür ederim cevabınız için. 🥰