Eylem1- Merhabalar B12 eksikliği teşhisi koyuldu bana , kadım doğum doktorum APİKOBAL diye bir ilaç yazdı ancak eczacım o iyi değil hamileler için BENEXOL kullan dedi . Bu ilaçlarla ilgili bilgisi olan var mı ? Kullanma konusunda çok kararsız kaldım.. 😔
Aynurakaya Eylem1- bendede var B12eksikliyi doktorum iynesini yazdı o daha etkili dedi.iyne bitdikden sonra hapına başlaycaz
Pinkgold Eylem1- hamile olmadan önce kullanıyordum doktoruma danıştım değerlerime bakınca gerek yok içmene diyince bıraktım içmeyi sizde doktorunuza sorun Yinede öyle kullanın
Eylem1- ikikizannesi__ zararı oldu mu peki ilk gebeliğinizde ? Biraz tedirgin oldum reçeteyi okuyunca ..😔
ikikizannesi__ Eylem1- yo neden zararı olsunki zararı olacak olsa neden doktor o ilacı yazsın ki doktorlara güvensekmi acaba biraz 😂😂
Eylem1- Pinkgold teşekkür ederim🥰 ,doktorum başka bir ilaç yazmıştı işte ama eczacım o ağır bir ilaç dedi bunu öneriyoruz deyip bu ilacı verdi .
Eylem1- Fundayakut aslında bende iğne olmak istiyorum daha etkili gibi geliyor bana ama doktoruma soracağım 🙄 😅
Eylem1- Fundayakut bekarken ben de iğne oluyordum kısa sürede etkili çözüm 🤭 hamileyken de kullanılıyorsa ne mutlu bana 😅
Fundayakut Eylem1- Yani tabi iğne ilaca göre daha çabuk etki ediyor dediğim gibi bir sor 5 ampül yazdı işte bana haftada bir oluyorum 🌸
Eylem1- Aynurakaya ben de soracağım doktoruma umarım onu yazar daha etkili olur içim de rahat olur en azından 🙃🙏🏻 Teşekkür ederimm🌺
Eylem1- ikikizannesi__ aa anladım 😅 haklısınız ama benimki zararlı olan bir tane yazmış ondan birazcık korktum yoksa tabiiki doktora güvenmek gerekiyor 🙈
ikikizannesi__ Eylem1- onunda zararlı olduğunu sanmıyorum unutmayalım ki eczaneler ticarethane😂😂 ben doktorlara güveniyorum eczanelere güvenmiyorum 😜😜😜😂😂 mesela emzirme döneminde parol harici kesinlikle içilmez deniyor degilmi geçmeyen diş ve baş ağrım için doktor apranax icebilirsin demişti bana eczacim emzirdigimi bildiği için bence icmemelisin dedi ama doktorum icebilirsin dedi tabiki doktorun dediğini yaptım başim ve dişim çok ağrıyordu çünkü parola asla geçmedi 😂😂
Eylem1- ikikizannesi__ ah sonra da kafamız çorba oluyor ya 😅 inanın kimi dinleyeceğimizi bilmiyoruz 🙁 hamilelikte biraz daha hassas olduğumuz için çok sorguluyoruz ..ay ne bileyim kaldım öyle şimdi ikisine de cesaret edemiyorum artık kullanmaya 🥺