bsra-25 Yagmur220422 yok daralma gibi değil sanki bir yere carpmisim gibi orası böyle morarmış da onun ağrısı gibi 🤦
Yagmur220422 Bernnnaaaa inşallah canım ☺️ Ben daha yeni yeni hissediyorum. Çok şükür nu zamana kadar çok rahattım
Yagmur220422 QUEEN0888 çok geçmiş olsun lütfen dikkat edim kendinize 🥺 bu son aylar anne için çok önemli
Yagmur220422 Deletedmom_12 bildiğim tatlım derini yırtıyor ve bariz dışarıdan belli oluyor. Böyle sen onu cimcik gibi hissediyorsun başta sonra sonra daha fazla sertleşince canın açıyor zaten o yüzden uyanıyorum uykumdan yoksa kolay kolay uyanmam
Bernnnaaaa mavininhertonuu valla 1.trimester biraz daha iyiydi 2.trimwster de rahim ağızı kısalması oldu serklaj oldum 3.yü zaten söylemiyorum hepimiz yaşıyoruz 😅
Bebek_anne1995 Bebek_anne1995 Bernnnaaaa bızımde kısmet olursa kızımız olacak doktor hep kız dıyor ama emınde degılım hep dıyor
Kadriyeuzn 29+2 deyiz kızımla geceleri sola sağa sola sağa dönmekten sık sık uyanıyorum uzun süre aynı pozisyonda yatarsam kolum uyuşuyor 🤦🏻♀️ cumartesi görüş günü var hanfendi lütfederse yüzünü de görücez inşallah 🤭 bakalım hangimiz önce doğuracak
Yagmur220422 Kadriyeuzn inşallah hepimiz hayılısıyla tez zaman da kucaklarımıza alırız 🥰 maalesef o uyuşma bende de var ya fazla ödemden oluyormuş ya da magnezyum eksikliğinden
sedefyrs1101 32 haftalığız 🙏 Mide yanması mı dersin bel ağrısı mı dersin bacak krampları mı dersin herşeyi bol bol yaşıyorum ilk gebeliğimde bukadar yoktu her hamilelik farklı oluyormuş demekki😇
Yagmur220422 sedefyrs1101 sabahları muz yemeğe gece yatmadan önce süt içmeye çalış geçiyor. En azından bende geçti üstelik magnezyum bile kullanmadım. Pek ilaç kullanmayı sevmiyorum. Ama ister istemez ödem oluyor her vücutta o yüzden tabi onunla etkileri var
Derya_gumus Yagmur220422 29+6 30 haftanda oluyosun zaten:) bende 29+5 im valla agrilar kasilmalar hep var birde gece uykular falan yalan oldu Allah yardimcimiz olsun az bir zamanimiz kaldi Rabbim saglikla bebislerimizi kucagimiza almayi nasip etsin insallah birde birsey sormak istiyorum 2 gundur böyle sersemlikmi desem baş dönmesimi oyle birsey yasiyorum sizlerdede oluyormu
Yagmur220422 Merhaba canım, şahsen bugüne kadar olmuyordu bende ama ilk defa bugün başım döndü midem bulandı haftaiçi doktora gideceğim. Sormayı düşünüyorum