Yagmur220422 Haftaya girmeden ilk defa buraya yazmak istedim. Nasıl gidiyor, heyecanlı mısınız ? Ya da yaşadığınız sıkıntılar var mı şu an ? Mesala benim ayaklarım şişmeye başladı ! Ödem gibi duruyor tabi belli olmayabilir ? Bebek artık tırnaklarıyla kendini baya baya belli ediyor ben buradayım. Anneciğim beni farket diyor 😩 ve en önemlisi geceleri 2-3 kere uyandırmaya başladı
bsra-25 Yagmur220422 31 haftalık olduk 😌 bizde de durum aynı. Ek olarak da göğüs kafesim çok ağrıyor yattığımda. Midem yanıyor oğlum içerde halay çekiyor 😌😌
girl_boy_annesi Yagmur220422 30+3 benim de mide yanmalarım başladı ve yalancı sancım oluyor 🙈🥰 inşallah zamanın da gelirler
Yagmur220422 Annecik03 hahahah evet bu durum tabi bir yandan hiç hissetmediğimiz bir duygu olduğu için çok mutluyum 🥰
Yagmur220422 Mine_01 yaa 🙈 bende bundan korkmaya başladım. Cinsiyetiniz nedir ? Kızlar biraz hırçın oluyor diyorlar
Yagmur220422 bsra-25 içten bir daralma mı geliyor acaba çünkü bazen yatarken 5 dk benim de ağrıyor sonra geçiyor.
bsra-25 Yagmur220422 yok daralma gibi değil sanki bir yere carpmisim gibi orası böyle morarmış da onun ağrısı gibi 🤦
Prensesim- Yagmur220422 kızım olacak inşallah Allah nasip ederse ,sizin cinsiyet ne ,inşallah sağlıkla kucağınıza alın ❤️
Yagmur220422 Deletedmom_12 bildiğim tatlım derini yırtıyor ve bariz dışarıdan belli oluyor. Böyle sen onu cimcik gibi hissediyorsun başta sonra sonra daha fazla sertleşince canın açıyor zaten o yüzden uyanıyorum uykumdan yoksa kolay kolay uyanmam
QUEEN0888 Yagmur220422 Selam kuzum .Ben çok hastayım😷😷😷😷Bebeğimda )akşamlar tekmede basıyor.Mide yanması)bendede başladı.😫😫
Yagmur220422 QUEEN0888 çok geçmiş olsun lütfen dikkat edim kendinize 🥺 bu son aylar anne için çok önemli
Bernnnaaaa Yagmur220422 29+2 den merhaba. Aşırı aşırı hareketli. Her gece 3te uyanıp 6 ya kadar uykusuzum. Gündüz uyuyamıyorum. 2.trimester de çok iyi geçmemişti bu da öyle. Sağ salim kucağımıza alalım da inşallah
mavininhertonuu Bernnnaaaa Benimde hiç balayım olmadı ilk 3 ay bulantı kusma 2. Trimester ağrı sızı hergün farklı yerim 3. Trimester uykusuzluk ve ağrı 😅 buna da şükür onlar sağlıklı olsunlarda 😂
Yagmur220422 Bernnnaaaa inşallah canım ☺️ Ben daha yeni yeni hissediyorum. Çok şükür nu zamana kadar çok rahattım
Bernnnaaaa mavininhertonuu valla 1.trimester biraz daha iyiydi 2.trimwster de rahim ağızı kısalması oldu serklaj oldum 3.yü zaten söylemiyorum hepimiz yaşıyoruz 😅
2babiesmom Yagmur220422 Uykular haram oldu gençliğim bak talan da oldu hain geceleeeerrrr 30. Haftadan selam olsun 😂😍🥰