momtobe8 hayvanlar kayınvalidemlerin ve süreklide veteriner gelir bakar. Sağlıklı yani. Çok hazır yem de vermiyorlar aksamlari sadece, gündüz yeşillik alanda ot yiyorlar güvenilir yani.
İyi ya rahatladım. Bana doktorum yeme felan dememişti zatende bugün amcamın kızı ile konusu acıldı o söyledi sakın yeme diye 😂 hatta doktoruma sordum iyice kaynat dedi yiye bilirsin dedi.