Benim için fiyatın bi önemi yoktu açıkçası ama doktor ve hastane için önemliymiş onu daha iyi anladım doktorda olsa siz bilirsiniz ben yapılması taraftarıyım demesini beklerdim ama gene yaptırmayacaktım eşim çok ısrar etti gittim devlette yaptırdım gayette iyi ilgilendiler çok öfkelendim insanlara saygı duyulmuyor