Arkadaşlar belirtileriniz nelerdi biraz paylaşır mısınız benim bir oğlum var tabiki eli ayağı düzgün sağlıklı olsun ama benimde hayalimde kız bebek var😍 bugün birşey okudum bebek kesede ilk görüldüğü zamanlarda sol taraftaysa erkek,sağ taraftaysa kız diyordu bu doğrumu 😌