Anne980 doktorunuzun size bunun anne karnındaki bebekte sık görülen ve çoğunlukla geçici bir durum olduğunu da söylemesi gerekirdi. Ya da belki de söyledi ama siz de evhamdan dolayı o kısmı zihninizden sildiniz :) benim bebeğimde de görüldü, çoğunlukla geçen bir şey dediği için doktorum hiç oralı bile olmadım :)