Sssssbvxx başın sağolsun kardesim, o acı öyle tarifsz ki, 20 ve 18 haftalık iki kaybım var henüz dha 28 haftalık gebe olacaktm, inandım itikadim sonsuz, hiç isyan etmedim rabbim biliyor, insanın evladı ölünce rabbimz dermiş ki kulumun kalbinin meyvesini aldınız ne dedi? Eğer isyan etmez isek, onlar bizim cennet vesilemiz olacak. Tabi ki ağlayacagız yasını süreceğiz ama dünya devam wdiyor maalesef, benim bir evladım var, ilk kaybımdan sonra cok yıkılmıstım ikimcide kendi içimde yasadm, acımı anlayamayn hissizler abarttıgmı söyleyebilecek kadar hadsizlesti. Sabır demektan baska hiç birsey gelmiyor elden, mevla insallah kimsenin kucagını bos koymasın, o hastane odasında bebek sesleri gelirken kucagı bos donmeyi kimseye yasatmasın, bize de cennet vesilesi olsun insallah.