Bugün hastaneden yazıyorum son yazişim çok üzgünüm ki 6aylik bebegimi kaybettim ve öyle zorlu gectiki 24 saat sancinin ardından sezeryanla alınmak üstüne üstlük elin kolun boş çıkmak aslından ağlardan duygularımı yasiyamiyo ve anlatamıyorum bile rabim hiç anneyi evlatsis bırakmasın dualarım sizinle güzel anneler😢