snmhsnn annesinin_alparslani sizin artık çok yakın 😍 allahım hayırlısıyla tez vakitte almayı nasip etsin inşallah 🙏
AslanBebeginAnnesi snmhsnn 37+3’ten selam 🌝 karnım bir haftadır aşağıda. Herkes bebeğin eli kulağında diyor ama öyle doğum belirtileri falan henüz yok. Bakalım 😇☺️
snmhsnn AslanBebeginAnnesi bana nerdeyse bir aydır öyle diyorlar ama ortada gelen giden yok sabah akıntım çoğalmıştı diye iç çamaşırım değil bildiğim şortum bile ıslak diye doktor kontrolünü öne çektim geldim doktora sancı falan yok ortada 😀 bebişin sağolsun az kilo almış diyete girdi diyorum yavrum beni düşünüp ☺️ Artık spor bile yapasım gelmiyor yatasın geliyor
Eminasmom snmhsnn 37+1 benimde artık gelsin istiyorum gücüm kalmadı 😑😂 dar pantolonlarımı falan görüyorum mağazada yeni elbiseler görüyorum doğurasın geliyor 😂😂
snmhsnn Eminasmom bende aynı doğurup zayıflayıp fit fit giyinmek istiyorum 😀 saçımı kestirip modernleşmek istiyorum falan filan ama ne kaldı ki şunun şurasında 😍
snmhsnn AslanBebeginAnnesi rahim ağzın yukarda ama yine de açıklığa bakayım dedi 1 parmak kadar açılmam varmış hiç yoktan iyidir 😀
Sibellkocc snmhsnn Yok bi anda geliyo en çok bacaklarımda oluyo kramplar sonradan çok ağrıyo malesef kasıldığı için
snmhsnn Sibellkocc anladım maden suyu ve muz tüketmeye çalış etkisi oluyor gerçekten benim bacak krampları bitti de vajinada kramp tarzı ağrılar başladı
Sibellkocc snmhsnn Haklısınız doğuma az kaldı ya sancıdır belkide biz bilmiyo olabiliriz bende de arada oluyo böyle değişik allah yardımcımız olsun inşallah acısız ağrısız atlatırız 🙏🖤🥹😊
Zeynebbarlas Bu gun 37 haftalik olduk bizde oglusumla.ayni zaman gecmiyor.hemdee hiccc gecmiyorrr.koca 8ayi gecirdik simdi gunleri geciremiyoruz
Badoss 123mirza korkma canım benim bende öyleyim artı benim kollarım çok uyuşuyor bu ara omzundan aşağı karıncalanıyor çok bel ağrısı tavan yapmış sağa sola dönmek çok acı veriyo ama azzz kaldı dimi sonuçta 🤣🤕🥰
snmhsnn Badoss maşallah tez zamanda doğurursunuz inşallaj kime bir şey yaZsam doğuruyor sıra sizde herhalde ☺️