2 gündür griptim bugün biraz toplayınca kendimi hareket moduna geçince günlerin uzadığını fark ettim 😀 gece uykuları hiç oldu bir yandan öteki yandan bebiş ne zaman gelecek acaba gün içerisinde aşağıya çok güzel baskılar yapıyor aslında hissediyorum ağrıyor açıyor falan 😊 yalancı sancılarım azalmıştı gün içersinde akşamları bir kaç kez yoklar oldu bende sallamıyorum tabi 😀 bir yandan tamamen hazır mıyım diyorum öteki yandan hiçbir zaman tam anlamıyla hazır olmayacaksın zaten o yüzden vücuduna hazırım de artık çünkü ben bunu söyleyince gelecek gibime geliyor 😀 bir yandan da vücudun kendisini salıp bırakması lazım bence çünkü bebiş bayağıdır aşağıda gelmiyorsa benden ötürü diye düşünüyorum var mı benim gibi olanlar