Bende 4 kilo doğum yapmıştım ama sezeryanla aldılar bebeği 39. Haftada normal doğum denenmedi doktor çatin dar normal yapamzsin dedi. Tabi herkesin kemik yapısı çatı yapısı önemli olan yani her dört kilo üstü sezeryan olacak diye bişey yok zaten doktorunuz size söyler yapabilirsn yada yapamzsin diye normal doguramzsanda üzülme önemli olan bebeğin ve senin sağlığın