TugceAbdullah 00:00 den sonra 11 haftalık olucağız bel ağrısı ve sık sık idarara çıkma bu yüzden geceleri uykumdan oluyorum 🥹 bunun dışında rahat geçiyoruz 🤩
Hilalrumturk Zeynepkilic pirillam kullanın ben gece 2 tane içiyorum 1 aydır yeni yeni iyiyim bulantım Yok oldu
Hilalrumturk Youngmom8 ya benimde karnım var gibi ama yatınca az bisey kaliyo normal hali sanki 5 aylık 😆
Gorkim Benimde 13 içindeyim bu hafta karnım çıktı bi anda ikizlerim olacak hayırlısıyla ve mide bulantım kesildi et kıyma görmek istemiyorum🙂
Mavi25 11+4 benim ilk haftalara göre mide bulantısı ve koku hassasiyeti az biraz da olsa duruldu inşallah tamamen geçer
Gulcann9 Mavi25 İlk zamanlar o koku hassasiyet çok kötü bir şey buzdolap kapağını dahi açmak istemiyordum şükür Şuan iyyim zamanla geçiyor
Derya183 Sevcan__ aynen bende öyleyim canım yemek çok istiyorum ağzına aldığım gibi afedesin midem bulanıyor neden olabilir acaba
Sevcan__ Derya183 kokudan dolayı kuzum bide tek olmuyacan kalabakta yiyince daha iyi hissediyor insan