ozlem_196 aynıyız 11+5 benim de bugün randevum var . Gecen hafta korkuttu devletteki doktor. Bu hafta hatta bugun perinatolog bakacak 2li taramaya. Rabbım hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin herkese.
Bulantı bel ağrısı halsizlik baş dönmesi idrara sık çıkma kabızlık:)) ne ararsan var ben de kanamam ve düşük tehlikeli bile. İlk dogumumda anlamamıştım bile hamile olduğumu bu baya farklı biraz da zor geçiyor raporluyum ise de gidemiyorum yata yata geçiyor. Rabbım kimseyi sıkıp incitmesin bebislere ve hamilelere sağlıklar versin inşallah