MlhsnKctrk Nesli3504 herkese göre değişir ama gerçekten çok zordu bide bana çok sancı vermek zorunda kaldılar ben o yüzden cok zorlandım
egeninincisii Tospikannesiiiii Hafif bir baskı hissediyorsunuz ve ebe ile doktor sizi yönlendiriyor. Ikınma hissi de geliyor zaten baskıdan dolayı :)
egeninincisii MlhsnKctrk Benim 7 ya da 8 cm’di açılmam. Ama aşırı sancı çekmiyordum, açılmam hızlıydı. Yavaşlamasın diye geç verildi. Evet ilk gece yürüme konusunda sıkıntım oldu. Bi de başım çok dönmüştü. Ama sonrasında hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Kubraatsg2700 Nesli3504 şu an bütün özellerde çok pahalı canım ya bir muayene bile 300 liradan fazla Allah bilir doğum ne kadar
MlhsnKctrk egeninincisii anladıgım kadarıyla sadece doğum anındaki agrı için epidural yapılıyor öncesinde açılma olana kadar yine sancı çekiyorsunuz doğru mu
egeninincisii MlhsnKctrk Aynen öyle. Epidural alana kadar sancınız oluyor ama ben 8 cm açılma olana kadar dayanılmaz bir sancı çekmedim. Tahammül edilebilir seviyedeydi. 8’de zorlamaya başladı. Epidural alınca geçti çok rahatladım. Doğum anım aşırı kolay geçti.