MlhsnKctrk herkesin tecrübesi farklıdır tabi Ama.. mesela ben hiç ağrı çekmedim doğum öncesinde ıkınma provaları çok yapmıştım. İğne ağrıyı kesiyor evet ama benim sütüm hemen inmemişti 3 gün sonra inmişti ilk doğumumda ve bebek doğduktan sonra bütün kemiklerim kırılmış gibi kalkamadım çataldan üzerimi zor giydirdiler odaya çıkınca da sıtma gibi oldum ateşlendim kendimden geçtim. Ve belim 1 ay boyunca ağrımıştı. Ama doğum anında acı hissetmemek çok güzel birde sürekli alttan muayene ediyorlar onun acısını hissetmemekte güzel