fatos2404 Glbyrk duygusallık hat safada ya, artık hiç durmuyo hareketleri canımı yakıyo yarın 32 haftalık olacaz inşallah 🙏💕
Deletedmom434 Glbyrk yalancı sancılarımızla cebelleşiyoruz😂 31+3 ken 1800 gramdık bu cuma kontrolümüz var bakalım
Slha Glbyrk hastalikla basim belada oksuruk grip 😑😑 bebegime zarar gelmez inslalh 31 haftaligiz ben halsz oldugumdan bebekte halsiz herlde yavas hareket ediyo 😕
Nurbursa Glbyrk valla hormonlar süper çalışıyor. 31 haftayı yarıladım iki haftadır asla üzülmem umrumda olmaz dedigim seylere günde üç dört kez aglar oldum doğuma ağlayarak gidicem gibi
Glbyrk Deletedmom434 hayırlı olsun canım o yalancı sancılar bizde de oluyo ara sıra ☺️Hayırlı bebekler olsun inşallah 🤱🏻🤱🏻❤️❤️
rabs Ekomca belinden kasıklara gidiyormuş gerçek sancı yalancı sancı da bağırsak büzüşmesi gaz sancısı gibi oluyor
Birsenvergili Glbyrk Hastalandığımdan beri yüz Üstü düştüm bel üstü düştüm hastalıklarla uğraşıyorum Allaaha şükür bebeğimi hissediyorum tepişip duruyor artık gelse de herşey bitse
Nefesimm Glbyrk 32+2 😍 31 +4 ken 1.1.824grm 45cm di . Odamiz kıyafetler araba cantamiz hazır artik susler hediyeliklerde sira kizima taki yastığı yaptım simdi 50adette kurabiye yaptım seker hamurlu hatiralik şimdi de kapisusu yapip biberon hazirlicam hatiralik 😊keyfimiz yerinde donmusuz 34.haftadada kontrolumuz varr
Birsenvergili SeymaCbci biraz öyle canım ama Allah’ın taktiri biraz dikkat edebilirsin çok da kilolu sana zararı olmasın
MASALMYRA Gicik oluyorum herkese,herkes cok bilmis hamile olmayip ahkam kesenler mi dersin,basima diyetisyen kesilenler mi dersin,1
SeymaCbci Birsenvergili ben de bilmiyorum zararı olur mu nasıl dikkat edicem hiç bilmiyorum valla normal yiyorum yemek
Nefesimm MASALMYRA sorma kilo almadim fazla gostermiyorum karnimda kucuk cocukmu zayif niye böylesin erkekmi diyolar kiz diyorum uzulme oda evlat ay varya agzima bir ton laf geliyor susuyorum
Sakaryali54 Kasik agrisi bel agrisi mide yanmasi smdi de mide bualntisi alt tarafmda zonklama cati agrisi.en ufak seye alinma.stres skinti acaba biseu olur mu korkusu.her istedigim olsn yalniz bnm dedigim olsn duygusu.ise karisan kaynana ve gorumceye sinir olma bi anlk ofkeyle onlari bogma dusuncesi ha bi de gece uykusuzlugu bi de bu ara kotu ruyaalar..
MASALMYRA Nefesimm benim de karnim biyuk,aaaa ben seni son ayindasin sandim yok dogurdun sandim,bilmem ne.ne gerizekalilar ya bunu diyenlerin hepsi de kadin,bi cenenize sahip cikin ya,fikrilerini siran oldu
rabs Nefesimm aynı ben aynııı 😂 bıktım artık bu sorulardan yok çocuk nerde, nasıl 8. ay bu, kız bebek mi, hmm olsun kız bebekte bereket üzülme diyorlar